Nieuws van het huis | Webversie
het studentaanhuis logo
We zijn er weer!

Nieuws van het huis juli 2019

Beste [firstname,fallback=collega],

Een tijdje weggeweest, maar ‘Het Nieuws Van Het Huis’ is weer terug! Via onze Studenten-nieuwsbrief voorzien wij jou maandelijks van de belangrijke, leuke en interessante dingen die spelen bij Studentaanhuis en waar jij van op de hoogte moet zijn.

Lees de nieuwsbrief elke maand goed, zo mis je niks.
Veel leesplezier!

Even voorstellen

Foto van Sander Uittenbosch

Ik ben Sander Uittenbosch en sinds kort Manager Studentenbureau bij Studentaanhuis. Samen met Maarten en Emiel zijn wij het eerste aanspreekpunt voor jullie. Je kunt ons bereiken op [email protected] of via 088 0000000.

Binnen het Studentenbureau houden wij ons bezig met alles wat jullie werk aangaat. Zo zorgen wij voor de in- en uitstroom van al onze studenten. Doen wij er alles aan om jouw werk zo soepel mogelijk te laten verlopen en zijn wij verantwoordelijk voor de kwantiteit en kwaliteit die jullie leveren. Schroom dus niet om ons te mailen of te bellen als je vragen of tips hebt. Samen fixen wij het wel.

Onder de aandacht

Een vast onderdeel van deze nieuwsbrief is een aantal punten die wij graag bij jullie onder de aandacht willen brengen. Deze maand zijn dat:

  • Beschikbaarheid tijdens de zomervakantie

    De ene student is op vakantie, de andere heeft juist meer tijd om te werken. Zo zorgen wij er samen voor dat onze klanten ook in de zomer geholpen blijven worden. Ga je op vakantie? Zet dan duidelijk een ‘time-out’ in het systeem. Ben je niet op vakantie? Geef dan tijdig je extra beschikbaarheid op.

  • Start nieuw studiejaar

    Over een maand is het september. Het moment dat het nieuwe studiejaar weer begint. Uit ervaring weten wat dat dit een wat lastiger moment voor jullie is om beschikbaarheid op te geven. Dit in verband met de roosters die vaak laat bekend worden. Toch willen onze klanten ook in september gebruik maken van jullie kennis. Geef daarom in die maand voor wat kortere periode (enkele dagen/een week) je beschikbaarheid op en wacht niet tot je rooster pas bekend is. Zo zorgen wij er samen voor dat de klanten geholpen blijven en jij niet in de knoei komt met de start van je studiejaar.

  • Kwaliteit van het werk

    De oplossing die jullie de klanten bieden is in 98% van de gevallen de juiste en daar zijn de klanten heel blij mee. Waar nog winst te behalen is, is in de communicatie met de klant en de afronding van de afspraak. Zorg er altijd voor dat je duidelijk en rustig uitlegt wat jouw oplossing is voor het probleem van de klant. Neem de klant mee in jouw oplossing, hierdoor komt er meer begreep en wordt de verwacht van de klant waargemaakt. Neem daarnaast de tijd voor het afronden van de afspraak. Laat de klant zien wat je gedaan hebt, vraag de klant of die het begrijpt en check altijd extra goed of alles ook werkt zoals verwacht (bijv.: doet de printer het nog, zijn er meer computers, smartphones en tabels, die ook goed werken na jouw oplossing?!). Neem hier 5 minuten extra de tijd voor. Dit voorkomt dat de klant toch nog iets vindt en jij terug moet komen of de klant toch niet tevreden is.

  • Mijn.Studentaanhuis

    Eind vorig jaar hebben wij Mijn.Studentaanhuis voor onze klanten geïntroduceerd. Nog lang niet alle klanten hebben hun mijn-omgeving geactiveerd. Deze omgeving biedt veel voordelen, zoals: N.a.w. gegevens inzien en wijzigen, afspraakhistorie inzien + kassabon downloaden, zelf een afspraak boeken en je apparaten opgeven. Vraag bij elke klant die je vanaf niet bezoekt of zijn/haar mijn.studentaanhuis.nl als is geactiveerd en help de klant erbij als dit nog niet gedaan is.

Van Bijbaan naar Droombaan

Wij bieden je niet alleen een flexibele en relevante bijbaan in jouw vakgebied, maar helpen je ook graag door te groeien naar je eerste echte vaste baan. Binnen Studentaanhuis help je particuliere klanten bij al hun vragen en problemen op digitaal gebied. Binnen Studentaanbedrijf help je zakelijk klanten bij hun IT-issues. Binnen Startbaan helpen wij jou aan jouw eerste droombaan.

Wil je meer weten over hoe wij jou nu of straks kunnen helpen aan een te gekke eerst vast job, neem dan eens een kijkje op www.studentaanhuis.nl/startbaan.

Wij komen naar je toe!

Net als deze nieuwsbrief is het ook alweer te lang geleden dat wij het land in zijn gegaan om jullie in groepsverband te spreken. Goed nieuws! Binnenkort komen wij weer naar jullie toe. De voorbereidingen hiervoor zijn in volle gang en binnenkort communiceren we de dagen en locaties! Zorg dat je bij deze bijeenkomst bent. We vertellen je daar nog veel meer over waar we mee bezig zijn, horen graag van jou wat je tegenkomt en hoe wij jou nog beter kunnen helpen en proosten gezamenlijk op het succes van Studentaanhuis.

Tips

Tot slot. Heb je tips of ideeën? Mail ze dan naar: [email protected].

U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u abonnee bent van Studentaanhuis.nl.

Klik op uitschrijven als u onze nieuwsbrief in de toekomst niet meer wilt ontvangen.