Ik heb een algemene vraag

Heeft u een vraag anders dan over een (geplande of voltooide) afspraak, een betaling of over het lidmaatschap, dan vindt u hieronder de meeste gestelde vragen reeds beantwoord.
Staat uw vraag er niet tussen, bel dan op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur met 0900 200 12 12 (60ct per gesprek)

Ook kunt u ons contactformulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Veelgestelde vragen:

V: Hoe kom ik in contact met studentaanhuis.nl?
A: Tijdens werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 uur tot 13.00 uur, 

op telefoonnummer 0900 200 12 12 (60ct per gesprek)

Buiten deze tijden kunt u het contactformulier of het online afsprakenformulier invullen. Deze formulieren worden op werkdagen en op volgorde van binnenkomst behandeld. 

V: Wat is het postadres van Studentaanhuis.nl?
A: Studentaanhuis.nl, postbus 227, 3720 AE Bilthoven

V: Is er ook een student in mijn omgeving beschikbaar?
A: Wij hebben in bijna heel Nederland studenten beschikbaar. Onze medewerkers kunnen u precies vertellen of dat ook bij u in de omgeving is.

V: Wat zijn de kosten?
A: Wij hebben drie tarieven: 
1. Voorfietskosten: € 9,- per afspraak. 
2. Per kwartier*: €7,-. 
3. Het lidmaatschap: €12,- per jaar. Dit gaat altijd in bij de eerste afspraak. 
*De minimale afname is 30 minuten. 

Wij hebben geen toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden. 
Al onze tarieven zijn inclusief btw.

V: Is het lidmaatschap verplicht?
A: Ja, wij hebben de tarieven van de afspraak gebaseerd op het lidmaatschap. Iedereen die gebruik wil maken van onze service wordt dus lid bij de eerste afspraak. Hierbij ontvangt u een aantal keer per jaar onze nieuwsbrief.

V: Wat zijn de werktijden van de studenten aan huis?
A: Zeven dagen per week van 8:00 uur tot 22:00 uur kunnen de studenten hun beschikbaarheid opgeven. De inzetbaarheid is onder andere afhankelijk van hun studierooster.

V: Hoe kan ik een afspraak maken?
A: Bij het onderwerp ‘STUDENT BOEKEN’ vindt u alles over het maken van een afspraak.

V: Geven de studenten ook les?
A: Ja, onze studenten geven ook les en uitleg. U zit hierbij zelf achter de computer of u bedient het digitale apparaat. De student legt in uw tempo uit wat u wilt en wat u moet weten. U bepaalt zelf welk lesprogramma u wenst en hoe lang u les wilt. U kunt dit afstemmen met de student.

V: Vervangen de studenten ook hardware?
A: Nee, onze studenten werken tot aan de schroevendraaier en vervangen dus geen hardware. Wel sluiten zij hardware aan en installeren deze.

V: Wat voor studenten werken er bij Studentaanhuis.nl?
A: Al onze studenten volgen een ICT-opleiding op minimaal MBO-niveau 4, of hebben deze afgerond en volgen nu een andere studie.

V: Moet ik een dagdeel vrijhouden voor de afspraak?
A: Nee, wij maken de afspraak samen met u op een gewenst tijdstip. De student doet zijn uiterste best om op de afgesproken tijd bij u te zijn. Wel komen onze studenten met de fiets of zijn ze afhankelijk van het openbaar vervoer. Hierdoor kan het zijn dat de student iets eerder of tot 15 minuten later dan de afgesproken tijd bij u aankomt.

V: Wat heeft de student bij zich?
A: Doordat de studenten vaak rechtstreeks vanuit college komen, nemen zij enkel de afspraakformulieren mee en een usb-stick met algemene, legale programma's. Deze hebben zij bij het uitvoeren van hun werk meestal nodig.

V: Kan ik software en hardware bij Studentaanhuis.nl aanschaffen
A: Nee, wij leveren geen hardware of software. Onze studenten kunnen u wel adviseren wat u het beste kunt aanschaffen en waar u dit kunt doen.

V: Ik heb een probleem, een klacht of een (service)vraag, wat nu?
A: Heeft u een klacht of (service)vraag, vul dan onderstaand formulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met u op.