Ik heb een vraag over een afspraak

Heeft u een vraag over een geplande of reeds afgeronde afspraak, dan vindt u hieronder de meeste gestelde vragen hierover reeds beantwoord.
Staat uw vraag er niet tussen, bel dan op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur met 0900-200 12 12 (60ct per gesprek)

Ook kunt u ons contactformulier invullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Afspraak wijzigen of annuleren

Wilt u een afspraak wijzigen of annuleren, vul hiervoor dan tot 48 uur voor aanvang van de afspraak ons contactformulier in.
Wilt u een afspraak wijzigen die binnen 48 uur plaats gaat vinden, neemt u dan telefonisch contact op met ons afsprakenbureau via 0900-200 12 12 (60ct per gesprek).
Ons afsprakenbureau is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur.

Veelgestelde vragen:

V: Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen?
A: Indien u niet in staat bent uw afspraak na te komen, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, ten minste 24 uur voorafgaand aan de geplande afspraak. 

Op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 uur tot 13.00 kunt u contact opnemen met ons afsprakenbureau, op telefoonnummer 0900 200 12 12 (60ct per gesprek)

V: Wat zijn de kosten?
A: Wij hebben drie tarieven: 
1. Voorfietskosten: € 9,- per afspraak. 
2. Per kwartier*: €7,-. 
3. Het lidmaatschap: €12,- per jaar. Dit gaat altijd in bij de eerste afspraak. 
*De minimale afname is 30 minuten. 

Wij hebben geen toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden. 
Al onze tarieven zijn inclusief btw.

V: Hoe gaat de betaling?
A: De kosten voor de afspraak (Voorfietskosten en het tarief per kwartier) kunnen betaald worden via iDeal of machtiging. De betaling van het lidmaatschap gaat altijd via machtiging. De student heeft de benodigde formulieren altijd bij zich.

V: Hoe kan ik een vervolgafspraak maken?
A: Er zijn twee manieren om een vervolgafspraak te maken. 

1.) U kunt dit aan het einde van de afspraak direct met de student afstemmen 
of 
2.) u neemt op een later tijdstip contact op met ons afsprakenbureau. 

Zodra de vervolgafspraak is verwerkt, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail.

V: Vervangen de studenten ook hardware?
A: Nee, onze studenten werken tot aan de schroevendraaier en vervangen dus geen hardware. Wel sluiten zij hardware aan en installeren deze.

V: Komen de studenten op een afgesproken tijd?
A: De student doet zijn uiterste best om op de afgesproken tijd bij u te zijn. Wel komen onze studenten met de fiets of zijn ze afhankelijk van het openbaar vervoer. Hierdoor kan het zijn dat de student iets eerder of tot 15 minuten later dan de afgesproken tijd bij u aankomt.

V: Krijg ik een bevestiging van de gemaakte afspraak?
A: Ja, wij sturen voor elk gemaakte afspraak een bevestigingsmail naar het door u opgegeven e-mailadres.

V: Mag ik ook andere vragen stellen dan dat ik bij het maken van de afspraak heb opgegeven?
A: Ja, u kunt onze student alle technische vragen stellen die u heeft. Houdt u er wel rekening mee dat de student bij eventuele tijdsnood u kan voorstellen om een vervolgafspraak voor de extra vragen te maken.

V: Ik heb een probleem, een klacht of een (service)vraag naar aanleiding van een afspraak, wat nu?
A: Heeft u een klacht of (service)vraag naar aanleiding van een afspraak, een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan ons contactformulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met u op.