Ik heb een vraag over een betaling

Heeft u een vraag over een betaling, dan vindt u hieronder de meeste gestelde vragen hierover reeds beantwoord. 
Staat uw vraag er niet tussen, bel dan op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur met 0900 200 12 12 (60ct per gesprek)

Ook kunt u ons contactformulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Veelgestelde vragen:

V: Wat zijn de kosten?
A: Wij hebben drie tarieven: 
1. Voorfietskosten: € 9,- per afspraak. 
2. Per kwartier*: €7,50. 
3. Het lidmaatschap: €12,- per jaar. Dit gaat altijd in bij de eerste afspraak. 
*De minimale afname is 30 minuten. 

Wij hebben géén toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden. 
Al onze tarieven zijn inclusief btw.

V: Er is geld afgeschreven, waar is dit voor?
A: Als u een machtiging heeft gegeven voor de kosten van de afspraak of het lidmaatschap dan vindt u deze afschrijving terug op uw bankrekening. Wij vermelden altijd een betalingskenmerk bij de afschrijving. Dit is altijd een 6-cijferig getal (MO 123456).

V: Hoe verloopt de betaling?
A: Het lidmaatschap wordt altijd middels machtiging voldaan. Hiervoor neemt de student een formulier mee. 

De kosten voor de afspraak (Voorfietskosten en het tarief per kwartier) worden via iDeal of via machtiging voldaan. De student heeft het formulier voor de machtiging bij zich.

V: Wanneer worden de kosten voor de afspraak en het lidmaatschap afgeschreven?
A: In de regel kan er tot 4 weken overheen gaan voordat de kosten zijn afgeschreven. De formulieren moeten opgestuurd en verwerkt worden op kantoor.

V: Krijg ik een betalingsbewijs?
A: Ja, als u op de werkbon en/of het lidmaatschapsformulier aangeeft dat u een betaalbewijs wilt ontvangen en uw e-mailadres opgeeft, ontvangt u per e-mail een betalingsbewijs. Bij betaling via iDeal ontvangt u automatisch een betaalbewijs. 

V: Kan ik ook contant betalen?
A: Nee, wij willen niet dat onze studenten met contant geld over straat gaan. Vandaar dat contant betalen bij ons niet mogelijk is.

V: Er is geld van mijn rekening afgeschreven, maar ik weet niet waarvoor?
A: Als u het betalingskenmerk niet kunt herleiden met het unieke nummer van de werkbon of uw lidmaatschapsnummer, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn tijdens werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0900 200 12 12 (60ct per gesprek).U kunt ons ook een bericht sturen via ons contactformulier.

V: Ik heb een probleem, een klacht of een (service)vraag naar aanleiding van een betaling, wat nu?
A: Heeft u een klacht of (service)vraag naar aanleiding van een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan onderstaand formulier volledig in en ons serviceteam zal binnen twee werkdagen contact met u opnemen.