Bel ons Maak een afspraak

Graag informeren wij je via deze pagina over hoe wij bij Studentaanhuis met de situatie omtrent het coronavirus omgaan. En wat je als klant van ons mag verwachten.

Laatste update: 12-05-2020

In het algemeen

Iedereen binnen Studentaanhuis, zo ook onze 1.000 IT-studenten, is zich nog steeds zeer bewust van de bijzondere situatie waarmee wij op dit moment in Nederland te maken hebben. Wij volgen zeer nauwlettend de richtlijnen en protocollen van de overheid en het RIVM op.

De versoepelingen die de overheid heeft toegelaten, maakt dat onze Hulp aan Huis toegankelijker wordt. Een grote groep van onze studenten hebben zich dan ook weer beschikbaar gesteld om klanten Aan Huis te helpen. Uiteraard onder de voorwaarden dat de klant zich houdt aan de maatregelen die wij binnen Studentaanhuis hanteren. Dit geldt natuurlijk ook voor de studenten.

Veilige Hulp aan Huis

Op het moment dat de klant en de student zich beide aan de volgende maatregelen houden, is het heel goed mogelijk om op een veilige manier onze student Aan Huis te ontvangen:

  • Zowel bij het maken van de afspraak, als op de dag van de afspraak zelf heeft de klant, of een huisgenoot, en de student geen symptomen van het coronavirus of verkoudheids-/griepverschijnselen.
  • Er worden geen handen geschud.
  • Te allen tijde wordt minimaal 1,5 meter afstand gehouden.
  • Er is maximaal 1 persoon samen met de student in het vertrek waar de hulp geboden worden.
  • Het device waaraan de student hulp moet bieden wordt in bijzijn van de student door de klant gedesinfecteerd.

Naast deze maatregelen, houden klant en student zich ook aan de overige door de overheid gestelde maatregelen.

Hulp op Afstand

Een goed alternatief voor onze Hulp aan Huis is onze support Hulp op Afstand. Met deze service kunnen wij heel veel vragen en problemen op afstand oplossen. Hiervoor hebben wij een grote groep van onze studenten dagelijks beschikbaar.

Bij Hulp op Afstand maken wij gebruik van het programma TeamViewer. Om je op afstand te kunnen helpen is het eigenlijk alleen noodzakelijk dat er een werkende internetverbinding is.

Hoe werkt hulp op Afstand
Onze IT-student belt je bij aanvang van de afspraak en zet samen met jou de verbinding met je computer op. Dit is zeer gebruiksvriendelijk. Zodra de verbinding gelegd is, kan de student Op Afstand nagenoeg hetzelfde als hij Aan Huis kan.

Tijdens de afspraak heb je de student aan de telefoon en kun je alle vragen stellen die je hebt. De afspraak wordt afgesloten door de verbinding weer te verbreken. De student heeft vanaf dan geen toegang meer tot je computer.

Hulp op Afstand-afspraken kunnen vaak al voor dezelfde daggepland worden.

Tijdelijk aangepaste openingstijden

De openingstijden van ons Klant Contact Center hebben wij tijdelijk aangepast naar de volgende tijden:

  • Maandag tot en met vrijdag: 9:00 uur tot 17:30 uur
  • Zaterdagen: 9:00 uur tot 13:00 uur

Je kunt altijd ons online aanvraagformulier invullen. Wij nemen dan binnen onze openingstijden telefonisch contact met je op om de afspraak in te plannen.

Tot slot

Wij doen er alles aan binnen de mogelijkheden die er zijn om ook in deze situatie je te helpen bij de problemen waar je wellicht juist nu tegenaan loopt.

Wij zijn ons ervan bewust dat in deze tijd het digitaal verbonden zijn een must is voor heel veel mensen. Onze studenten staan dan ook dagelijks paraat om bij vragen of problemen direct te kunnen helpen.

Dus heb je bijvoorbeeld problemen met e-mail of werkt Skype of FaceTime niet goed? Of zijn er juist problemen waardoor je thuis niet goed kunt werken? Of heb je een ander digitaal gerelateerde vraag of probleem? Onze studenten staan voor je klaar om je Aan Huis of Op Afstand snel en goed te helpen.

Team Studentaanhuis

Vraag een afspraak aan

Vul ons online aanvraagformulier volledig in. Eén van onze medewerkers neemt spoedig telefonisch contact met je op om de afspraak definitief in te plannen.

Klantnummer vergeten?

Vraag zelf een afspraak aan

Vul ons online aanvraagformulier volledig in. Eén van onze medewerkers neemt spoedig telefonisch contact met je op om de afspraak definitief in te plannen.

Vraag een afspraak aan

Vul onderstaande gegevens volledig in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vraag een afspraak aan

Zelf een student inplannen

Meer info...

Minder info...

Voor alle klanten van Studentaanhuis is het mogelijk om online zelf een afspraak te boeken met een van onze studenten. Dit kan voor een groot aantal vragen of problemen. In slechts enkele stappen is de afspraak snel en makkelijk gemaakt.

Inplannen

Ik wil een afspraak aanvragen

Meer info...

Minder info...

Vul ons online aanvraagformulier volledig in. Eén van onze medewerkers neemt spoedig telefonisch contact met je op om de afspraak definitief in te plannen. Dit gebeurt vaak nog dezelfde dag. Bij drukte kan het zijn dat je de volgende werkdag gebeld wordt.

Een klant die geholpen wordt door een student van Studentaanhuis

Vraag een afspraak aan

Ben je al een klant van Studentaanhuis?

Hulp nodig bij het aanvragen van een afspraak?

Bel: 088 2200 200

Onze klanten beoordelen ons met een 9,0

Zelf online je student inplannen?

Als bestaande klant kun je ook direct zelf een afspraak inboeken met één van onze slimme studenten. In slechts enkele stappen is de afspraak snel en makkelijk gemaakt.

Boek student in
Onze maatregelen omtrent Corona