Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 13:00 uur via 088 2200 200

Fiets staat tegen een muur aan bij een voordeur.

Ik heb een vraag over het lidmaatschap

Heb je een vraag over het lidmaatschap, dan vind je hieronder de meeste gestelde vragen reeds beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen, bel dan op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur met 088 2200 200. Ook kun je ons contactformulier invullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.


Veelgestelde vragen

Iedereen die gebruik wil maken van de kennis van onze studenten wordt lid bij ons. Hier zijn de afspraaktarieven op afgestemd. Daarnaast ontvangt je een aantal keer per jaar onze nieuwsbrief met nuttige tips en adviezen.

Het lidmaatschap gaat altijd in bij de eerste afspraak. Aan het einde van de afspraak teken je hiervoor het lidmaatschapsformulier.

Het lidmaatschap loopt altijd per jaar en tot wederopzegging. De verlenging vindt telkens plaats een jaar na de ingangsdatum.

Het lidmaatschap kost €12,- per jaar.

Het lidmaatschap kan alleen via ons machtigingsformulier betaald worden. Dit formulier neemt de student mee bij de eerste afspraak. Het bedrag zal doorgaans binnen enkele weken geïncasseerd worden.

Heb je een klacht of (service)vraag naar aanleiding van het lidmaatschap, een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan het contactformulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met je op.

Opzeggen kan op twee manieren

1. Per brief, ons postadres is:
Student aan Huis B.V.
t.a.v. afdeling lidmaatschappen
Postbus 227
3720 AE Bilthoven


2. Via ons contactformulier

Zodra de opzegging verwerkt is ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Wij hanteren de wettelijke opzegtermijn van één maand.