Op Koningsdag, 27 april 2024, zijn wij gesloten. Vul ons online formulier in, dan nemen wij maandag 29 april contact met je op.

Bel ons Maak een afspraak
Direct contact?



Het terugzetten van de iCloud reservekopie mislukt? Ontdek wat er aan de hand is. Oplossingen door 1.000+ ervaren IT-studenten.

Lijkt het terugzetten van de iCloud reservekopie te mislukken en heb je het al een paar keer geprobeerd? Dan kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn, waardoor je geen goede iCloud reservekopie kunt maken.

Onze ervaren IT-studenten controleren jouw iCloud-account en opslagruimte, net als de gegevens die je daarvoor gebruikt. Op die manier bieden we je hulp bij de computer en bij alles wat daarmee te maken heeft.

Beschikbare opslag in iCloud en te kopiëren gegevens

Indien het terugzetten van een iCloud reservekopie mislukt kunnen er een paar dingen aan de hand zijn. Het is mogelijk dat er niet voldoende opslagruimte beschikbaar is in iCloud. Dit hangt af van het abonnement dat je hebt afgesloten met jouw Apple ID, iets dat onze studenten natuurlijk voor je kunnen nakijken. Het kan er ook aan liggen dat je te veel gegevens wilt gebruiken voor de back-up, terwijl je dat misschien niet eens weet.

We controleren waarom de iCloud reservekopie mislukt en lossen dat natuurlijk van je op. We zorgen er daarmee voor dat je alsnog een back-up kunt maken, in dit geval van een iPhone of een iPad. En blijkt dat bepaalde gegevens niet binnen de beschikbare opslagruimte passen? We geven je aan welke gegevens dit zijn, zodat jij kunt bepalen wat je daarmee wilt doen. Op die manier heb je de volledige controle, terwijl wij ervoor zorgen dat we het probleem met de iCloud reservekopie voor je oplossen.

Lukt het terugzetten van een iCloud reservekopie niet of zoek je hulp bij andere computerproblemen? Bel ons op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30 uur en op zaterdag tussen 10:00 uur en 14:00 uur op het telefoonnummer 088 2200 200 of vraag een afspraak aan via ons online aanvraagformulier. Wij fixen het wel!

Terug
Terugzetten iCloud reservekopie lukt niet: wat is er aan de hand?